1. Termenul de execuție a fotografiilor și video este 90 de zile lucrătoare de la data evenimentului.
  2. Vizualizarea fotografiilor și video se face de către client și nu persoane terțe.
  3. Beneficiarul poate cere mici modificări o singură dată și nu în mod repetat, modificări se fac în proporție de 10% din fotografii a anumitor aspecte ale fotografiilor
  4. Avansul cash se achită la întocmirea contractului suma fiind de 30% din prețul pachetului ales.
  5. Achitarea cash totală se face în data evenimentului la sfârșit.
  6. În caz de Forță Majoră Pandemie, Restricții de deplasare, război sau probleme mari de sănătate, prestatorul se obligă să angajeze un alt Fotograf la fel de profesionist pentru a fotografia evenimentul, pentru care va trebui să achitați suma rămasă.
  7. În cazul în care prestatorul refuză să fotografieze și să filmeze evenimentul, va întoarce avansul de 30% este vorba despre un astfel de refuz: unul provocat din careva neînțelegeri clare între prestator și beneficiar, ceea ce este valabil până la 3 luni înainte de eveniment, mai târziu prestatorul nu poate refuza prezența sa, astfel fiind obligat să se prezinte la eveniment. dacă nu înțelegeți acest punct și îl interpretați ca și când ați dori să ajungem la această etapă atunci nici nu cred că putem avea o colaborare în continuare, colaborarea mea cu Dvs. se bazează pe strict încredere și multe detalii despre ceea ce vă doriți și cum, întrucât ca fotograf petrec cel mai mult timp alături de mire ți mireasă și tot de la fotograf sunt și cele mai mari așteptări după eveniment.
  8. Beneficiarul este responsabil de a-și face copii de siguranță a fotografiilor primite, prestatorul arhivează fotografiile, dar nu garantează păstrarea lor pe o perioadă nedeterminată.
  9. În localitatea unde va fi evenimetul prestatorul nu beneficiază de transport pe întreaga desfășurare a evenimentului, fiind asigurat de Dvs. evitând urmărirea în trafic, parcare, semafoare… motivele fiind clare.
  10. Fotograful asigură calitatea imaginilor de 16 mpx. și reproducerea pe hârtie a materialelor în format digital în condițiile în care Dvs. achitați costul serviciilor de tipar.
  11. Fotograful vă asigură un Nr. de fotografii 800 - 1000 de fotografii, în cazul în care condițiile meteorologice ori alte motive justificate va obligă un Nr. mic de fotografii.
  12. 20 % din fotografiile totale pot constituie fotografii alb-negru.
  13. Fișierele RAW dar și numărul total de fotografii originale făcute în ziua nunții nu se eliberează.
  14. Fotografiile după post procesare și vin puse pe o pagină: galerie privată unde le puteți accesa, viziona, distribui și descărca, într-un termen de un an de zile.
  15. Siguranța fotografiilor 100% sigure, fotografiind imediat fiecare fotografie făcută este stocată pe un server online.
  16. Fotograf-ul: Nu eliberez a doua zi sau la câteva zile câteva foto.
  17. Trebuie să fiți conștienți că nu toate fotografiile de la nuntă o să vă placă într‐un final acest proces fiind mereu de 5,10 % ca marjă.
  18. La fel trebui să ne puneți la dispoziție repere și exemple după care vă doriți anumite fotografii, prin semnarea acestui contract vă exprimați acordul cu stilul nostru de lucru și coloristica.
  19. Fotografiile sunt redactate, lumină, culoare, compoziție, contrast. Fotografiile cu modificări la aspectul fizic nu se fac decât cu excepția Beneficiarului și Membrilor Familiei acestuia pe partea de foto ( În cazul în care veți dori asfel de modificări și retușare la aspectul fizic, altor persoane, acest serviciu presupune un cost suplimentar.)
  20. Prestatorul își rezervă dreptul de a utiliza eventual materialele rezultate în urma acestui contract pentru promovarea activității sale, ca portofoliu în website-ul personal și paginile social media oficiale ilFotografo.ro Eliminarea prezentei clauze presupune adăugarea unui tarif  suplimentar de 30 % din prețul total a contractului stabilit.
  21. Programul de lucru pentru ziua evenimentului  începe cu ora 9:00 și se încheie cu ora 02:00
  22. Avansul de 30% în cazul în care din diferite motive evenimentul este amânat sau anulat, avansul nu se returnează, însă poate fi folosit pentru fotografierea unui alt eveniment din familia Dvs. această propunere este valabilă doar cu acordul Prestatorului din prealabil. Sau se poate transfera avansul pentru o altă dată a evenimentului în cazul în care a fost amânat, cu excepția Prestatorului să fie disponibil pentru data respectivă.
  23. Prestatorul de servicii garantează pe propria răspundere executarea serviciilor prestat.
  24. Beneficiarul garantează prestatorului informarea deplină și promptă asupra tuturor chestiunilor ce țin de executarea prezentului contract sau altor probleme care intră în sfera de competență a Prestatorului.
Contractul este doar o formalitate în care trecem detaliile în care suntem de-acord ambele părți, ceea ce mă obligă să fac fotografii faine este înțelegerea mea cu dvs.

Dacă aveți întrebări vă rog să mi le adresați.

Înainte de a mă contacta puteți să vizualizați portofoliu meu aici